معرفی محصول جدید تخته هوشمند هونامیک مدلHSB20

معرفی محصول جدید تخته هوشمند هونامیک مدلHSB20

شرکت نوآوران هونامیک البرزآسیا تخته هوشمند مدلHSB20 را با طراحی بسیار زیبا و چشم نواز و با کیفیت و قیمت بسیار مناسب تولید نموده است. تا هزینه های هوشمندسازی مدارس و آموزشگاهها را کاهش دهد.

چرا که درخواست اکثر مشتریان عزیز از ما تولید محصول با کیفیت و با قیمت مناسب می باشد. این موضوع توسط تیم تحقیقاتی هونامیک مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت.  پرسنل جوان ، خلاق و دانشمند این مجموعه پس از یک سال موفق گردید. این محصول را تولید و قبل از بازگشایی مدارس و دانشگاهها به بازار هدف ، عرضه نماید.  امیدواریم همه مدارس و موسسات آموزشی سراسر کشور مجهز به تجهزات آموزشی مدرن و هوشمند شوند. ولذت آموزش با تخته های هوشمند و به روز دنیا را تجربه کنند. چرا که تخقیقاتی که انجام گرفت ثابت کرد . آموزش با تخته های هوشمند ،که تدریس همراه با صوت ،  تصویروفیلم می باشد. و همزمان بتوانند مطالب خود را در اینترنت جستجو کنند یاد گیری بسیار موثرتر می باشد.

هدف از تولید تخته هوشمند هونامیک مدلHSB20 قیمت ارزان وکیفیت عالی می باشد. قیمت این مدل برای مصرف کننده نهایی فقط 1290000هزار تومان می باشد.امید است با حمایت شما فرهیختگان از تولید ملی شرکت نوآوران هونامیک البرز آسیا بتواند محصولات با کیفت تربا فیمت مناسب تری تولید نماید.

مشخصات ویژه تخته هوشمند هونامیک مدلHSB20

دراین مدل پردازشگر قوی بیست کاربره استفاده شد که همزمان بیست کاربر می توانند باهم کار کنند پس از نظر سرعت و دقت این مدل هیچ تفاوتی با مدل های گرانقیمت هونامیک ندارد و از مزایای ویژه این محصول طراحی بسیار ظریف و جذاب می باشد که وزن محصول نسبت به مدل های دیگر هونامیک حدود6کیلو کمتر می باشد ونصب و راه اندازی برای کاربر بسیار راحت می باشد با این حال جنس فریم از آلومنیوم صنعتی و ضلع های بکار رفته فلزی می باشد که استحکام تخته را تضمین میکند. تکنولوژی مادون قرمز، صفحه تمام لمسی 82اینچ نانو و بدون بازتابش نور محیط آموزشی بسیار دلنشین برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم نموده است .

تخته هوشمند هونامیک مدلHSB20تخته ای بدون رقیب از نظر کیفیت و قیمت در کشور می باشد و با خرید این تخته هوشمند شما هزینه های جاری مدرسه و یا آموزشگاه خودرا صد در صد کاهش می دهید. هزینه نگهداری و تعمیر این تخته بسیار ناچیز ، و دارای عمر بیش از بیست سال می باشد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *